Mittlivligaliv

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra - 20 februari 2013 20:56

Ja jag vet, jag e riktigt dålig på att uppdatera, men jag har så himla mkt annat o göra hela tiden..

Alla som känner mig vet att jag är en rastlös människa :P


Jaha, så vad har hänt den sist då?


Ja jag har tillexempel hunnit vara i Göteborg med jobb, riktigt skoj :)

Snart bär det av mot Motala :)


Ska bli jätteroligt, en lite annorlunda del av mitt jobb :)

Riktigt skoj men de blir ju tomt utan sambon och kissekatterna, känns lite konstigt att både somna och vakna ensam...inte riktigt van vid de.


Ohh ja, just de...tidigare idag så träffade jag en gammal klasskompis, helt galet, har inte träffat henne sen vi slutade nian och idag när vi stod och prata så kom vi fram till att hallå....de e hela tio år sen vi gick ut nian!

Helt galet faktiskt! var tog dom åren vägen?



Nä minsann, nu ska jag kolla Efterlyst :) Får skriva mer en annan dag...

Här kommer en bild på Mini med..

 


Ovido - Quiz & Flashcards