Mittlivligaliv

Alla inlägg under juli 2015

Av Sandra - 26 juli 2015 21:45

Imorgon kastas man in i vardagsrutinerna igen, ska säga att de känns rätt skönt faktiskt.
När man är ledig en längre period så blir man försoffad...
Har inte hunnit med riktigt allt som jag borde, men hej...jag får väl ta tag i de sen, inga brådskande saker faktiskt...

Så bilen är nu fulltankad, kläder framtagna och väckarklockan är ställd på 05:00.
Det ska bli jätteskönt med lite rutiner igen...
Vi hörs imorgon!

Av Sandra - 12 juli 2015 15:16

Sommarrocken är över för denna gången...
Och det är en himla tur, för jag är så trött nu...
Tre roliga dagar med många härliga människor.
Ja jisses va roligt vi haft de!
Trädgården såg mer eller mindre ut som ett slagfält imorse, så städningen började där ute, sen fick man jobba sig inåt...
Nu är det mesta borta när det gäller disk o allt, golven är dammsugade och tvättade, diskmaskinen har stått ingång och tvätten är inne på andra maskinen, så nu sitter jag o kissekatten i soffan med en pepsi och lyssnar på Celine Dion :)
Födelsedagsgrisen är inne i stan med grannen för att handla mer virke till staketbygget.
Vi har haft en enorm tur med grannarna på detta stället, man kan ju inte va annat än nöjd.
Nu återstår ju två veckors semester för min del, Ted har tre, så förhoppningsvis ska vi hinna med hela staketet och en del gräv på framsidan hoppas jag :)
Här kommer lite bilder från helgen...

Av Sandra - 10 juli 2015 11:36

sommarrocken drog igång igår...
Bjuder på lite bilder :)

Sommarbål & shots :)

Ja, det ösregna ju hela dagen så...

Den bjuder jag på :p

Av Sandra - 8 juli 2015 14:04

Nu är vi hemma igen efter tre dagar i Göteborg, vi åkte upp i måndags, gick ut och käka o så bara, senni tisdags blev det en heldag på Liseberg, massa karuseller, spel och gottgott :) den sov vi på hotellet till idag så vi slapp köra hem inatt...
Riktigt skönt att slippa stressa :)

Lite tur hade vi också...först tog jag hem denna...

Sen tog Ted hem denna...

Alla syskonen på samma bild :) och Ted såklart :)

Av Sandra - 5 juli 2015 13:31

Jag va först! :D

Vi har även haft lite båtkörning :)

Av Sandra - 4 juli 2015 17:42

Idag blev de inköpt en liten plaskepöl till oss :D
Här e så varmt att man smälter bort ju...

Av Sandra - 4 juli 2015 00:03

Sommarfontänen är uppe :)

Ingen är gladare än Mini :)
Åh vilken underbar dag, har ju hunnit med hur mycket som helst...
Vi har lastat massor med sten...

Sen har jag dammsugit båda våra bilar :) så imorgon blir det massor med sola och ta de lugnt, bara njuta av dagen!

O kanske köpa en plaskpool ? haha

Skapa flashcards