Mittlivligaliv

Direktlänk till inlägg 26 juli 2015

Då va de dags...

Av Sandra - 26 juli 2015 21:45

Imorgon kastas man in i vardagsrutinerna igen, ska säga att de känns rätt skönt faktiskt.
När man är ledig en längre period så blir man försoffad...
Har inte hunnit med riktigt allt som jag borde, men hej...jag får väl ta tag i de sen, inga brådskande saker faktiskt...

Så bilen är nu fulltankad, kläder framtagna och väckarklockan är ställd på 05:00.
Det ska bli jätteskönt med lite rutiner igen...
Vi hörs imorgon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 9 januari 2016 20:09

Kod för att importera min blogg till Nouw: 8392053820

Av Sandra - 21 oktober 2015 21:46

Som rubriken lyder så är jag på väg att lämna bloggplatsen faktiskt... Egentligen bara pga deras totala avsaknad av funktioner i sin app, dom har hur mkt funktioner som helst, om du bloggar på en dator vill säga... Men för mig som oftast bloggar ...

Av Sandra - 20 september 2015 17:15

Just nu är det bara roliga saker på gång här... Har precis bokat övernattning till mig och Ted i november, ska bli så skönt att få komma iväg lite :) Jag har ju varit krasslig sista tiden så har tyvärr fått va hemma från jobb igen :( Men nu är...

Av Sandra - 13 september 2015 21:32

Usch jag har börjat fundera på förvaring sista tiden... Alla våra lakan och handdukar ligger fortfarande i ullaredspåsar sen vi flyttade och jag blir sååå tokig på de, jag vill kunna få ordning här hemma ju... Så i mina tankar just nu, finns altern...

Av Sandra - 9 september 2015 21:05

Idag blev vi med lånehund ett par dagar... Rätt mysigt faktiskt, fast katten uppskattar inte riktigt att dela med sig av soffan, sin husse och matte :p Men men... Veckan börjar gå mot slutet. Fredagen bjuder på tjejsnack och ostbricka... Reste...

Skapa flashcards