Mittlivligaliv

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Sandra - 13 november 2012 20:20

Hejsan Allihop!


Ledig dag igår och då passade jag på att sticka hem till min underbara vän Jane eftersom hon fyller 20+ idag :)

Åt god tårta och alltid lika perfekt sällskap, vi satt och kolla lite bloggsaker och vips så hade de gått några timmar så ICA och dagens matlagning kallade.


För er som inte vet så har jag och Jane varit väldigt bra vänner sen många år tillbaka, vi har hittat på de mesta tillsammans, alla galna upptåg ohh herre gud de går inte skriva allt!

Hon är en sån vän som alltid kommer finnas kvar, vi behöver inte prata varje dag och inte ens varje vecka men vi vet, att när de väl behövs så är det bara till och lyfta luren...

Eller som vi ofta gör, vi hörs inte av på ett tag, sen helt plötsligt en dag när man står på jobb så får man värsta klumpen i magen och börjar sakna sin vän...eller på mogonen när man borstar tänderna och man kommer till och tänka på nåt galet vi gjort och bara måste spotta, skölja och kasta sig på luren!


Ja de finns massor att skriva men hon är en av de få vänner jag haft som faktiskt satt spår och stannat och det älskar jag henne för!



Får inte glömma att jag fick gosa lite med lilla Rossie också, söta livet.   


 


Så nu sitter jag efter en dag på jobb med lite te  i handen.

Stack inom Kahls efter jobb och köpte några nya sorter att prova, de e så gott med te på kvällarna nu när de börjar bli lite kyligt ute...

Just nu tog jag jordgubb & vaniljte, gott men smakade inte riktigt lika mycket som mitt favoritte kustfägring, för er som tycker om te så måste ni prova de, de e så underbart gott!


Nä nu ska jag kolla lite på tv sen kommer min älskade sambo hem :)

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards