Mittlivligaliv

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Semester :)

Av Sandra - 4 augusti 2013 12:48

Åh de e så härligt med semester :)
Första helgen tillbringades med mina föräldrar i husvagnen, riktigt mysigt...älskar att bo i husvagn!

I torsdags bar de av till Göteborg, på kvällen tog vi spårvagnen in till avenyn och gick runt lite sen gick vi o käka :)
I fredags va de ju då dags för lite Liseberg, vi mötte upp mina bröder, min brors lillasyster och två polare till honom så vi bara åkte karuseller, spela och åt gott typ hela dagen :) riktigt bra dag...
Här kommer lite bilder för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :)

Igår när vi kom hem så tog vi de väldigt lugnt...va bara hemma o packa upp lite.
Tog ut katterna i sele en stund med, Misen trivs superba ute...
Medans Mini bara vill va nära matte o mysa...inte alls sugen på att gå ut!
Bar ner honom på gräsmattan ute hos grannen, han kröp som en liten larv upp till ytterdörren... Haha :) jättesöt e han :)

Och såhär ser de ut idag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 9 januari 2016 20:09

Kod för att importera min blogg till Nouw: 8392053820

Av Sandra - 21 oktober 2015 21:46

Som rubriken lyder så är jag på väg att lämna bloggplatsen faktiskt... Egentligen bara pga deras totala avsaknad av funktioner i sin app, dom har hur mkt funktioner som helst, om du bloggar på en dator vill säga... Men för mig som oftast bloggar ...

Av Sandra - 20 september 2015 17:15

Just nu är det bara roliga saker på gång här... Har precis bokat övernattning till mig och Ted i november, ska bli så skönt att få komma iväg lite :) Jag har ju varit krasslig sista tiden så har tyvärr fått va hemma från jobb igen :( Men nu är...

Av Sandra - 13 september 2015 21:32

Usch jag har börjat fundera på förvaring sista tiden... Alla våra lakan och handdukar ligger fortfarande i ullaredspåsar sen vi flyttade och jag blir sååå tokig på de, jag vill kunna få ordning här hemma ju... Så i mina tankar just nu, finns altern...

Av Sandra - 9 september 2015 21:05

Idag blev vi med lånehund ett par dagar... Rätt mysigt faktiskt, fast katten uppskattar inte riktigt att dela med sig av soffan, sin husse och matte :p Men men... Veckan börjar gå mot slutet. Fredagen bjuder på tjejsnack och ostbricka... Reste...

Ovido - Quiz & Flashcards