Mittlivligaliv

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Sandra - 21 oktober 2013 09:37

Ja denna natten går nog till historien som den värsta och mest onödiga faktiskt...
Jag har ju nämnt min fobi tidigare...
Och inatt hade jag såna jäkla mardrömmar...har sovit fantastiskt dåligt...
Sen ovanpå allt så vaknar jag inatt av att Mini är jättekonstig, bara går runt en massa o letar typ sen när jag väl tröttna på hans eviga tassande så satte jag mig upp i sängen så tittar jag ner o då står Mini inne i hörnet vid mitt nattbord, han står o meckar lite o jag försöker kalla på honom för att få honom till o gå o lägga sig....

Han va jättekonstig så jag satt kvar o titta på honom en stund o helt plötsligt drar han ut ur hörnet en stor, äcklig, svart spindel!!

Mitt hjärta höll på att hoppa ur kroppen, klockan va halv fyra på natten, Ted skulle upp vid halv sex så kunde inte väcka honom...
Efter att ha lyst på spindeln med mobilen och konstaterat att den var död så försökte jag intala mig själv att den inte kunde gå nånstans så att jag kunde lika bra somna om...
Men nej!
De sluta med att jag låg klarvaken på soffan, sen när Ted gick upp så fick jag be honom ta bort den sen kröp jag snabbt in i hans säng o la mig...

Men ändå glad att ha katten i såna situationer!
Tur han räddar matte från hennes värsta mardröm...som inte är att spindeln ska äta upp henne!

Så efter att ha varit vaken eller sovit som en ostbåge halva natten så är man ju hyfsat pigg på o jobba hela dagen och kvällen...men men!!
Tur man kan skratta i efterhand...

Ovido - Quiz & Flashcards