Mittlivligaliv

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Sandra - 7 november 2013 22:19

Ringde runt igår på dom soffor jag tyckte va fina och som låg i rätt pris...vissa svävar verkligen iväg när dom sätter priser på blocket :p haha
Men men... Alla va iaf sålda...
Så satt jag imorse o läste tidningen på ipaden, så tänkte jag följande: Nä jag behöver inte gå in o kolla om där kommit ut nån mer på blocket, jag får vänta ett par dagar...
Men jag kunde ju såklart inte hålla mig...
Tro de eller ej men efter jag gått o lagt mig igår så hade det kommit in en annon på en jättefin soffa i Helsingborg!
Jag skickade ett mail direkt imorse o förväntade mig ett svar om att den va såld men nix, så det var bara till att ringa min fina sambo som erbjöd sig att hämta den åt mig eftersom jag jobbar...
Kvinnan skickade tillomed för att dubbelkolla med mig att jag verkligen skulle ha den för det var många som hade ringt på den...
Som tur va så va jag först ;)
Såhär ser den ut...

Dock så dök det upp lite nya problem, vad gör man om ingenting i ens kök har samma färger och träslag? Haha!
Såhär kaoset ut just nu med alla färger och träslag...

Vad gör jag nu då? Kan man kanske kasta ut bordet som är blåmålat med lackad träskiva och köpa ett nytt vitt och måla stolar och soffa vitt? Eller ska man måla allt vitt? Vad behövs? Tänk m det inte blir bra? Ahh jag blir tokig :p
HJÄLP!!!

Ovido - Quiz & Flashcards