Mittlivligaliv

Alla inlägg under augusti 2014

Av Sandra - 23 augusti 2014 11:24

Min lilla goding...i sin favoritsoffa :)

Av Sandra - 21 augusti 2014 17:11

När jag och Ted blev tillsammans så bodde jag själv, man hade allt precis som man ville ha de osv...
När han sedan fick lägenhet...som va betydligt bättre än min (även om jag älskade min) så blev det ju såklart den klassiska, jag flyttar in i en byrå hemma hos dig.
När vi väl flyttade permanent, sa upp min lägenhet, adressändring och hela alltet, så sålde vi typ alla mina saker utom soffan, och de gör mig inget...förutom en sak som jag saknade...
Min garderob!!
2,40 hög med spegeldörr...åh va jag älskade den! Min syster köpte den för en billig peng eftersom hon fick lägenheten jag bodde i när vi träffades...
Istället hade jag nu typ merparten av mina kläder i en stor byrå, där man har absolut ingen översikt!
Nu tröttnade jag...

Dessa rackarna åkte ut på blocket och inom kort var dom också sålda!
Så jag lånade bil med drag av mamma, släp av pappa sen drog jag med mig min fina andra hälft som oftast ställer upp på mina spontana upptåg in till IKEA!

Även Ted fick handlat lite! (dumlepåsen ovanpå alla mina saker)

Första gången jag körde med släp men det fick som en dans!

Nu är iaf allt hopsatt, jag är helnöjd!
Så skönt att slippa stå o knyckla ner allt i byrålådor...
Såhär ser det ut numera...

Av Sandra - 14 augusti 2014 06:42

Måste bara visa mina fina naturella naglar som jag fick fixade i förrgår :)

Trivs jättebra med naturella!
Jag brukar ju ha lite hysteriska färger och så men denna gången vill jag ha något mer naturligt...kanske ska tänka utanför boxen en dag o måla med nagellack? (Som jag är fruktansvärt dålig på)

Av Sandra - 12 augusti 2014 21:22

Alla tankar bara flyger omkring, blir så arg, ledsen o fullständigt uppgiven imellanåt...
Svor en lång ramsa innan o nu jävlar...

Av Sandra - 10 augusti 2014 14:53

Ja jag glömde ju hälften, jag har ju även varit på tippen o kastat alla kartonger, pantat burkar och handlat till kvällens middag :)
Nu sitter jag med lite kaffe o slår ett halvt öga på tv:n, ska snart torka av allt här så jag kommer vidare...

Av Sandra - 10 augusti 2014 14:20

Jag måste bara visa en ursöt liten sak...
Den bor i pappas trädgård...

Ja i fredags va vi hemma hos pappa iaf, vi käkade middag på kvällen sen gick vi ut o gick en runda så hamnade vi hemma hos pappa där vi fastna såklart...

I lördags blev det en runda på ikea :)
Jag körde med släp för första gången, de gick som en dans!
Vi fick med oss allt hem och jag började montera...

Igår kväll va vi hemma hos en tjejkompis på lite kräftskiva, det gick väldigt lugnt till men den blev en väldigt trevlig och sen kväll...
Så imorse fick jag fortsätta mitt ikeabyggande..
Allt sitter ihop och är uppställt, öppnar sista kartongen för att montera den sista lådan o då...
FATTAS ALLA SKRUVARNA!!
Så nu sitter jag här och kan inte göra det sista...
Ted och Martin som är inne på hockey fick i uppdrag att åka inom ikea och hämta upp skruvar åt mig..
Sen ska det torkas av lite och sen ska allt in och i ordning! Ska bli väldigt skönt att få ordning igen :) Riktig ordning!

Bild kommer sen på resultatet !

Av Sandra - 5 augusti 2014 06:41

Har alltid envisats med att ha mina kläder i en byrå...de slutar alltid med att allt ligger i en enda röra, drar man i de som ligger underst så hänger allt annat bara med...
Så nu ska dom bort...

Hoppas på att få bort dom innan helgen...

Igår va jag en runda hos Madde o Martin, käka lite mumsig fruktsallad och tittade på superspararna...vi tyckte den ena snubben va helt galen som kokade sin egen deodorant...men när jag kom hem så kunde jag inte låta bli att googla de, men herreguuud va många som verkar göra de...att dom orkar :p haha
Helt galet program...

Nu blir det lite jobb, och ikväll blir det hemmamys, sängen tidigt idag för att ta igen lite sömntimmar, sovit som en riktig kratta sista dagarna...

Av Sandra - 3 augusti 2014 14:43

Finns det något tråkigare än att bo i lägenhet på andra våningen när det är såhär fint väder?
Nä jag tror inte de faktiskt...

Ovido - Quiz & Flashcards