Mittlivligaliv

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Sandra - 9 oktober 2014 11:53

Jag har funderat lite på just dehär med mattor...
Gillar inte mattor direkt, för jag tycker alltid att dom flyttar på sig o man halkar runt med dom o ja...dom ligger helt enkelt oftast inte kvar där man la dom...
Men billigare varianter av mattor kanske är så, vad vet jag?!?

Jag har googlat lite och ser ju givetvis att mattorna från Pappelina får väldigt bra omdöme, även hushåll med pälsdjur lämnar bra omdöme eftersom dom ska vara väldigt lätta att hålla rena och fräscha.
Men...
Ligger dom kvar där man lägger dom?
Det är ju frågan...
Vi får nog uppsöka någon butik i helgen som säljer sådana, så man kan klämma, känna och givetvis prov-gå på en :) haha
Sen gillar jag deras enkla design, inte en massa olika färger i en o samma matta och inte heller en massa små krusiduller...
En matta ska passa till allt, vara i neutral färg och inte för mkt mönster.

Är det någon här som har en pappelina-matta som kan ge en egen recension här?

Av Sandra - 9 oktober 2014 06:41

Snart helg igen, åhh va skönt de ska bli att sova ut lite...
Ser verkligen fram emot lördagmorgon...haha :)

I helgen har vi absolut inget planerat, så jag tänkte att vi skulle ta de lugnt bara..men sen tänkte jag även att vi kunde passa på o reka lite inför flytt...
Det är för tidigt för att börja packa, ja...
Men jag tänkte att vi kunde köra och kolla på lite mattor.
Är det någon som har tips på bra mattor så får ni gärna dela med er, orkar inte med dessa 49.90krs mattorna som inte ligger kvar där man lägger dom...

Så tips mottages gärna som sagt...

Ovido - Quiz & Flashcards