Mittlivligaliv

Alla inlägg den 24 november 2014

Av Sandra - 24 november 2014 20:53

Julfesten blev lyckad :)

Idag va man tillbaka på jobb efter helgens bravader...mkt att göra nu, men det går så snabbt allting, jag trivs så himla bra!

Men det var inte de jag skulle skriva om...
Idag så fick jag för mig att rengöra ugnen.
Jag är så himla trött på alla jäkla medel som inte fungerar, så jag kletade grönsåpa i precis HELA ugnen, sen starta jag den, lät den gå upp till 125grader.
När den nådde upp till rätt temperatur så stängde jag av och lät den svalna, torka ur lite sen körde jag några varv med svinto, fint!

Ugnsluckan som är helt i glas...ja där hade jag letat upp ett annat husmorsknep, jag kletade in alla glasytor i Pepsodent (ja, tandkrämen) sen hjälpte jag till lite på traven p körde några varv med svinto, sköljde av och vips, skinande rent!

Imorgon får väl övriga spisen sig en omgång.

Nu har jag duschat och bäddat ner mig i soffan med katten..
Ljuvligt med denna härliga utsikt, här e så hemtrevligt just nu... (Not)

Höll ju på att glömma...
Vi har ju faktiskt haft påhälsning idag :)
Min fina vän Jane kom förbi på lite kaffe med dessa två krabater...

Fina Chabbe och världens bästa Rossie, såklart ;)

Ovido - Quiz & Flashcards