Mittlivligaliv

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Sandra - 5 mars 2014 20:42

De blev en spontan klippning idag...bara topparna så ingen större sensation men riktigt skönt o få de gjort!
Och för första gången så frågade frisören om hon skulle tunna ut håret lite på mig för jag har så himla tjock hår..
de e första gången en frisör frågar mig de...
o jisses va skönt de va, o så mkt lättare att borsta, torka och allting!
Undra varför de aldrig e nån som frågat de innan?

Av Sandra - 5 mars 2014 06:37

Mitt i all packning och stress...
Ja packningen är halvklar o huvet är katastrof...haha :)
Idag är det onsdag o jag måste ha en paus, så efter jobb blir de en runda på ica, sen blir de bannemaj soffan och tvmys (o kanske lite småstädning, lite putsning behövs alltid) men sen händer de så lite som möjligt...
hoppas bara inte jag har glömt nåt...

Ovido - Quiz & Flashcards