Mittlivligaliv

Direktlänk till inlägg 6 mars 2015

Länge sen...

Av Sandra - 6 mars 2015 17:33

länge sen jag blogga ser jag...
Har inte haft nåt att skriva om direkt, det har inte hänt så mkt annat än att min bil gick isönder, sen laga vi den...
Ja...

Men ja, imorgon blir de kalas, o jag har köpt en heeeelt ny outfit inför morgondagen...
Åh det är så fint o jag vill bara klä om nu!!
Köpt en klänning och ett par nya fina skor, allt i svart...
Så när jag va på emporia precis så kom jag o tänka på att jag bara hade svart på mig...
Då slog det mig...
Emma!(www.urenbrudssynvinkel.spotlife.se)
Hon har alltid en massa fina strumpbyxor till allt...
O jag som knappt bär klänning har ju inga mer än vanliga hudfärgade (tråkiga).
Så jag flängde runt hela emporia och letade upp twilfit, så ja, hem kom jag med...nya skor, ny klänning och ett par fina mönstrade strumpbyxor :D
Känner mig som ett litet barn just nu, vill bara ta på mig dom nya kläderna :D haha

Men imorgon innan kalaset så blir de villamässan :) det va faktiskt Teds ide, de tyckte jag va lite roligt :)
Men ja, det kommer bilder i morgon eller på söndag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 9 januari 2016 20:09

Kod för att importera min blogg till Nouw: 8392053820

Av Sandra - 21 oktober 2015 21:46

Som rubriken lyder så är jag på väg att lämna bloggplatsen faktiskt... Egentligen bara pga deras totala avsaknad av funktioner i sin app, dom har hur mkt funktioner som helst, om du bloggar på en dator vill säga... Men för mig som oftast bloggar ...

Av Sandra - 20 september 2015 17:15

Just nu är det bara roliga saker på gång här... Har precis bokat övernattning till mig och Ted i november, ska bli så skönt att få komma iväg lite :) Jag har ju varit krasslig sista tiden så har tyvärr fått va hemma från jobb igen :( Men nu är...

Av Sandra - 13 september 2015 21:32

Usch jag har börjat fundera på förvaring sista tiden... Alla våra lakan och handdukar ligger fortfarande i ullaredspåsar sen vi flyttade och jag blir sååå tokig på de, jag vill kunna få ordning här hemma ju... Så i mina tankar just nu, finns altern...

Av Sandra - 9 september 2015 21:05

Idag blev vi med lånehund ett par dagar... Rätt mysigt faktiskt, fast katten uppskattar inte riktigt att dela med sig av soffan, sin husse och matte :p Men men... Veckan börjar gå mot slutet. Fredagen bjuder på tjejsnack och ostbricka... Reste...

Ovido - Quiz & Flashcards