Mittlivligaliv

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Sandra - 21 juni 2015 00:22

Ja jag vet inte vad som hände men klockan är över midnatt...o jag har både storstädat köket och badrummet...
Har även hunnit skriva ner lite recept i min bok så jag kunde slänga lite av dom som låg här i en hög och ockupera min diskbänk...
Dagen började med lunch/middag med världens bästa vänner, det blev så mycket mat till midsommar så vi åt ihop idag också...sen bar det av hemåt och jag gick typ direkt ut i trädgården för att rensa lite på backen...jag kom av mig lite...
Så en av våra vallar blev totaltrensad från marktäckande blommor från h*lvetet...
Fy va jobbigt att få bort de skitet!
Det låg stora stenar överallt upp till något vi inte visste fanns...en mur!
Hade ingen aning om att det fanns en mur där under...
Efter att allt var borttaget så la vi ut mängder med myrmedel, jag vill egentligen undvika sånt för andra djurs skull...men det var oundvikligt när jag tagit bort all sten och växter för där va så otroligt mycket myror och ägg ööööverallt!
Så det fick bli så!

Midsommar förresten...
Nä, det får bli ett inlägg om de imorgon...
Här kommer dagens bilder.
Före:

Och efter:

Ovido - Quiz & Flashcards