Mittlivligaliv

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Sandra - 15 april 2013 21:45

Ja jag vet, riktigt dåligt uppdaterat :P

Men men, de har ju faktiskt inte hänt så mycket...

Har varit ledig idag så syrran kom hit, vi käkade lite frukost och så sen tog vi med oss vars en katt och gick ut lite..

Riktigt härligt väder, skönt att allt går åt rätt håll nu, äntligen!

Mini (vår lilla gråa hittekatt) trivs inte alls med att vara ute, han gick jämnad med marken så fort jag satte ner honom, lilla stackarn...

Medans Misen (den röda lurviga) trivs som aldrig förr, han va ute och sprang med syrran en runda :)

 

Efter över en timme ute i friska luften så gick vi in och fixa lite smått, sambon gick till jobb, vi stack ut och gjorde lite ärende.

Väl hemma igen så började jag med maten, de blev hel kyckling med pommes frites och hemma gjord brunsås, åh så gott, Jane kom förbi en runda också och smakade lite ;)

Medans jag fixa maten så putsa syrran rutorna på framsidan och sedan tog jag dom stora på baksidan..

Det jobbiga här eftersom man bor på andra våningen är att man måste hålla på att vända på fönsterna, tänk va lätt de varit om man bara kunde gått ut och ställt sig! Men men, nu är det klart iaf!

Tänkte även att jag skulle klicka hem ett par nya gardiner i någon brun/beige nyans till vardagsrummet, det är så himla svårt att hitta något man tror passa bra! Om någon sitter på några tips ang gardiner så snälla...dela med er!!

Nä, nu får man väl krypa ner snart, jobb imorgon...

Jag lägger in två halvroliga bilder från kameran också som kompensation för mina dåliga uppdateringar :)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards