Mittlivligaliv

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Sandra - 17 april 2013 21:40

Äntligen klar med packning och allt! Kasta mig precis i soffan efter en lång dusch, fick med mig lite gott gott också på vägen :)
Så nu kl tio blir de tv, bästa programmet på läääänge, Chicago fire!
Sen e ju klockan så mycket att man får gå o natta sig, blir en tidig väckning imorgon, runt fem för att vara exakt, hoppas bara jag fått med mig allt bara...

Ångest att sambon jobbar kväll med :/ han e inte hemma innan jag sover, o han nannar som en galning när jag går imorgonbitti...

Men nu kallar popcornen :)

Av Sandra - 17 april 2013 15:34

Åhh, var precis och besiktiga bilen, pärlan bara rulla rakt igenom !! :D Riktigt fint :)

Började dagen med att gå ut en runda med Misen så han fick lite frisk luft, han va rätt nöjd med de :)

Sen blev de lite frukost och kaffe, stack hem till sambons föräldrar och hämta resväska modell större än den jag brukar ha eftersom jag åker iväg med jobb imorron :)

Nu sitter man här o tittar på de fina vädert och funderar på att sticka hem till föräldrarna och dammsuga bilen...

Eller så får jag väl börja packa kanske??

Ha en riktigt fin dag  allihop!  

Ovido - Quiz & Flashcards