Mittlivligaliv

Alla inlägg under oktober 2014

Av Sandra - 9 oktober 2014 06:41

Snart helg igen, åhh va skönt de ska bli att sova ut lite...
Ser verkligen fram emot lördagmorgon...haha :)

I helgen har vi absolut inget planerat, så jag tänkte att vi skulle ta de lugnt bara..men sen tänkte jag även att vi kunde passa på o reka lite inför flytt...
Det är för tidigt för att börja packa, ja...
Men jag tänkte att vi kunde köra och kolla på lite mattor.
Är det någon som har tips på bra mattor så får ni gärna dela med er, orkar inte med dessa 49.90krs mattorna som inte ligger kvar där man lägger dom...

Så tips mottages gärna som sagt...

Av Sandra - 6 oktober 2014 20:10

Hemleverans från Gekås :)

Stora, stängbara påsar att packa kläder, handdukar, sängkläder och annat mjukt i.
Helt perfekt!

Av Sandra - 5 oktober 2014 19:48

Idag skrev vi på papperna, så numera kan vi kalla oss husägare!
Efter många husvisningar, pengasnack, mäklare och en del frustration så har vi äntligen något som är vårt.
Allt känns väldigt bra och flyttlasset går om ungefär två månader, jag skenar redan iväg och vill börja packa och fixa en massa såklart :D
Vi har inte jättemycket att packa så kan ju inte börja redan...även om jag skulle vilja de :)
Så nu får vi in i nästa kapitel av vårt gemensamma liv, äntligen...
Så fantastiskt att ha en egen liten trädgård...

Men nu ska jag fortsätta djupare ner i Pinetrest-träsket!
(tack Madde för att du visade mig denna totalt beroendeframkallande sida för mig)

Av Sandra - 2 oktober 2014 20:15

Jag var i himlen idag!
Jag är ju stans störst gottegris, och idag svävade jag ut lite på lunchen o drog med mina kollegor till himlen...oh herregud!!!

Godisgrossist som ligger inte långt från jobb...
Mina kollegor har alltid trott att det bara har varit lager...o ja, de va de...ett lager som man fick gå runt i o handla precis vad man ville :D haha
Så jag fick med mig en låda med salta S :)
Mums...

Av Sandra - 1 oktober 2014 05:56

Igår hade vi lite kvalitetstid på jobb faktiskt, vi käkade väldigt god lunch och efter jobb så begav vi oss till Interpool för lite spel.
Eftersom vi spelat det mesta redan så som bowling, boule och biljard så tänkte vi prova shuffleboard denna gången....fy attans va roligt de va!! Men väldigt svårt...så ja, jag förlorade...men det bjuder jag på :) de va roligt ändå...

Måste även bjuda på en fin höstbild som jag tog häromdagen när jag o Madde va ute o traska...

Ovido - Quiz & Flashcards