Mittlivligaliv

Alla inlägg den 10 december 2014

Av Sandra - 10 december 2014 21:17

Igår kom paketet från IKEA, äntligen!!
Beställde ben till våra vitrinskåp, jag blev jättenöjd, varför har jag inte satt ben på dom tidigare, de blev ju jättesnyggt :)
Så imorgon ska jag väl ta tag i dom sista lådorna så man får undan allt.
Såhär blev det:

Av Sandra - 10 december 2014 06:43

Igår fick vi benen till vitrinskåpen, då imorse sa jag o pyssla med dehär...

Packade upp dom och satte på lite tassar så att de går snabbare ikväll när dom ska monteras :)
Sen ska jag njuta av att få upp dom sista kartongerna med glas...
Snart e där ordning o då får man väl börja fundera på lite inredning, sen måste vi även ha lite mattor, dessa stora ytor känns väldigt nakna just nu...
Så det får vi fundera på :)

Ovido - Quiz & Flashcards