Mittlivligaliv

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Sandra - 14 april 2014 18:47

Ja de har bara runnit över denna veckan, började med att mini blev sämre, som jag skrev i förra inlägget...
åkte från jobb tidigare i tisdags, närmare bestämt kl två gick jag, körde hem och skulle infinna mig hos vetrinären kl tre...

kom hem, ted kom hem strax efter mig, vi letade fram alla papper och skulle precis lasta in katten i buren, då ser jag i vardagsrummet att det är glassplitter framför hela soffan...
Då va klockan typ 14.25...insåg att jag inte hade nån tid att städa då de faktiskt tar en stund att köra också...så bära eller brista tänkte jag och dammsuga upp glasskärvorna...
jag visste ju att där hade varit saft i glaset som jag glömt ta bort från kvällen innan...så skynda mig att dammsuga för man vill ju inte att katterna trampar i de...men som va nog mer än medvetna om incidenten för dom gick inte i närheten av de...

sen har vi blivit väckta mellan 3 och 4 varje natt i princip, av två katter som är såå sjukt kelna och gosiga...jättemysigt när man e vaken men inte så uppskattat när man vet att klockan ringer kl fem...
men men...
veckan fortsätter med två nyfika katter som ska vara med en hela tiden...
Medans vår egen Mini helst bara vill vara ifred en stund...
kan ju tillägga att katterna kan inte äta varandras mat...haha :) så här åker matskålar ut o in från skåpen konstant!

Detta är bara en del madde! :) inlägget hade blivit för långt om jag skrivit allt...haha

Ovido - Quiz & Flashcards