Mittlivligaliv

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Sandra - 27 april 2014 20:54

Jag o sambon va nere o handla lite inför veckan...
bestämde oss för att köpa lite söndagsgott..så de blev grönsaker och lite dippa, lite lyxsöndag...
väl nere bland grönsakerna så hittar jag selleri-sticks!

Ser sjuuuukt gott ut, o jag älskar ju alla grönsaker o frukter i princip så jag högg tag i en påse...
kom hem o packa upp, skala o skar upp allt gott, sen kom jag ju till dom här selleri bitarna, skar upp o la i en skål o tog mig en provsmakarbit....

FY FAN VA RÄLIGT!!
Jag äter de i lagad mat, soppor o så...men fy va äckligt detta va...jag brukar aldrig säga att något är äckligt, men de finns inget ord som beskriver denna smak...

men men...
nu till en godare grej...
har funderat länge på.att jag har belat prova göra en tårta....men har aldrig tagit mig tiden till de, men nu blev de av...
här har vi resultatet.

Den blev rätt bra om jag får säga de själv :)
Den fick tummen upp under kvällen sen när vi kalasade på den också, så den kan man nog göra igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards