Mittlivligaliv

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Sandra - 21 september 2014 11:33

Blev väckt av Madeleine igår, hade totalt glöm bort att vi skulle på loppisrunda!
Vaknade tidigt av olika anledningar och kände att huvudvärken var tillbaka, så jag vände på mig och tänkte ta sovmorgon...jag är ju fortfarande enormt trött hela tiden, jättejobbigt...men jag flög upp ut sängen iaf och gjorde mig klar.

Hämtade upp Madeleine och körde ner till Trelleborg, dom hade några olika loppisar och en liten året-runtloppis som vi hittade förra sommaren, så dit åkte vi såklart...
Det blev några olika fynd faktiskt, jag hade med mig en (HEL!!) hundralapp och det klarade jag mig fint på :)

Här har vi ett av dagens fynd

I den lilla guldgruvan som vi hittade förra året stod dessa två fina ljusstakarna i glas och bara väntade på mig! Så för 40kr fick dom följa med mig hem :)

Sen hittade jag två saker till som jag inte tagit foto på än så det får ni se sen...

Men dehär med loppisar e jätteskoj...vi hittat alltid något fint :)
Sen finns det ju väldigt mycket konstiga saker som folk vill sälja, halvt utbrunna värmeljus, foto på sina barn?! :S och mycket annat...
Haha :)

Nä, nu kallar duschen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards