Mittlivligaliv

Alla inlägg den 28 september 2014

Av Sandra - 28 september 2014 20:50

Den spontana lilla shoppingrundan i lördags bjöd på fler guldkorn faktiskt...
Skulle på middag hos mamma så det passade bra att jag hittade en jättefin topp, i helt andra färger än vad jag brukar klä mig i...tog en liten egoistisk spegelbild som jag tänkte bjuda på :)
Kände mig väldigt finklädd!

Av Sandra - 28 september 2014 11:00

I torsdags va jag och tog HPV-vaccinet...alla kvinnor som kan, bör göra de! 

Jag personligen tycker inte att det finns någon anledning till att inte ta de...

 

Nu när det gått en tid så är jag fortfarande lite öm, svullen och så, där dom satte nålen och även i armhålan? 

Läste att det kunde vara en biverkning, men det går väl över de med...

 

Det är säkert värt de!

Ovido - Quiz & Flashcards