Mittlivligaliv

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Sandra - 18 maj 2015 21:51

Igår fick jag äntligen med mig gubben in till stan för att köpa ny madrass till sängen, det va välbehövt!
De skitet vi ligger o sover på idag är katastrof, och ryggen ska man ju faktiskt leva med hela livet...
Vi kände inte att vi behövde en helt ny säng, så vi kostade på oss vars en riktig tempurmadrass istället.
Det får väl bli vars en ny resårmadrass också inom en snar framtid men dom är rätt bra fortfarande så dom kan vi ta sen, bäddmadrassen är det man märker av mest så...
Så dom nya madrasserna levereras väl i slutet av veckan om vi har tur, oj vad gott vi ska sova...
Sist vi byta madrass så försov jag mig dagen efter...kanon när man skulle med flyget :D

Men nu får jag väl natta mig!

Ovido - Quiz & Flashcards