Mittlivligaliv

Alla inlägg den 5 september 2015

Av Sandra - 5 september 2015 10:41

Jag tror att jag är redo att ta upp bloggandet igen faktiskt...
Det har hänt lite annat här som tagit all min fokus ett tag men nu är jag på banan igen!

Ted är iväg med grabbarna över helgen, så jag passar på att unna mig lite extra...
Denna gången i form av min efterlängtade hatthylla :p haha
Så igår klickade jag hem en, den va jag värd bannemaj!
Den är köpt på:
www.svenssons.se, jag har även lånat deras bild, sen kan jag även tillägga att deras personal på kundtjänsten va suverän! Det gillar vi!

Åhh så fint de kommer bli!
Det va lite lång leverans på den men ja, den tål att väntas på :)

Ikväll blir det restaurang och bio med syrran, vi ska se "insidan ut", ska bli jättemysigt, jag har inte gjort så mkt sista tiden, av olika anledningar, så det ska bli kul att vara lite social :)

Men nu ska katten o jag äta lite :) vi hörs :)

(Och till Angelica, jag kan inte svara på ditt mail, min telefon kraschar när jag trycker skicka) :(

Ovido - Quiz & Flashcards