Mittlivligaliv

Alla inlägg den 9 september 2015

Av Sandra - 9 september 2015 21:05

Idag blev vi med lånehund ett par dagar...
Rätt mysigt faktiskt, fast katten uppskattar inte riktigt att dela med sig av soffan, sin husse och matte :p
Men men...

Veckan börjar gå mot slutet.
Fredagen bjuder på tjejsnack och ostbricka...
Resten av helgen blir lugn och stilla, vi måste få upp lite lampor här hemma bland annat, sen skulle jag behöva städa tvättstugan...

Får se hur mycket ryggen orkar med, va hos sjukgymnasten i tisdags och fick min dom...
Så nu blir de till att träna upp vissa muskler i ryggen för att då mer stabilitet och stöd, får nog införskaffa mig ett par nya gympaskor också, mina är rätt slitna och gamla nu så behöver nya.
Så om någon har tips på snygga, halvdiskreta gympadojjor som man även kan ha till vardags så är jag väldigt tacksam för tips.

Svårt att hitta när det mesta som säljs nu är skrikiga neonfärgade skor med ränder i färger som skär sig och dylikt :S
Någon här som använt märket Sketschers ?
Dom har butik på triangeln och dom har en sula typ av gelé, kändes väldigt sköna, men är dom så bra?

Ovido - Quiz & Flashcards