Mittlivligaliv

Alla inlägg den 20 september 2015

Av Sandra - 20 september 2015 17:15

Just nu är det bara roliga saker på gång här...
Har precis bokat övernattning till mig och Ted i november, ska bli så skönt att få komma iväg lite :)

Jag har ju varit krasslig sista tiden så har tyvärr fått va hemma från jobb igen :(
Men nu är jag bra igen så idag tog vi ut allt från den lilla garderoben, nu ska det målas vitt, läggas golv, sen ska det in en garderobsstomme med hyllplan för handdukar och lakan, åhh va jag längtar till vi får ordning där inne :D
Det ska bli såå skönt att kunna packa upp och få ordning på alla handdukar och lakan! (Som fortfarande bor i påsar sen flytten)

Sen ska vi börja riva tapet i sovrummen här, det ska upp nya tapeter och sättas nya lister i alla smårum, sen är typ allt klart utom köket. Men de får vänta nåt år till...
Skönt att komma igång med lite pyssel här inne i huset faktiskt, jag tycker det är jättemysigt :)

Så vi har en riktigt härlig tid framför oss :)

Ovido - Quiz & Flashcards