Mittlivligaliv

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Sandra - 9 april 2015 17:30

Sitter vid datorn just nu och bloggar, det är rätt roligt att blogga via datorn för man kan ändra, lägga till, länka, ta bort och allt här i...

Jag har hoppats läääänge på att dom skulle lägga in fler av dessa funktioner och börja utveckla appen lite mer, men nej, tydligen inte...

Det står här att man ska maila om man har förslag eller synpunkter på något, så det har jag gjort, två gånger utan svar för att vara exakt...

Så jag funderar faktiskt på att byta bloggsida...här sker ju ingen större utveckling i funktioner och dylikt och appen är ganska tråkig.

99% av mina blogginlägg kommer ju faktiskt från telefonen.

Jag hade iaf velat kunna göra tidsinställda inlägg genom telefonen, det kan väl inte vara så svårt? 



Ovido - Quiz & Flashcards