Mittlivligaliv

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Sandra - 2 januari 2014 00:10

Började de nya året med att gå milen med en av mina favoritfamiljer, Andersson :)
Jag, Jane, Jenny och lilla söta Ellen pälsade på oss och tog en rask promenad i förmiddags, superhärligt!
Sen blev de lite fikadags...
Ohh vilket barn!!
Man blir så sugen...hon va sådär sockersöt som på bilderna man sett på henne, en sån man bara vill pussa på och gosa med!
O att se Jenny med henne...jisses säger jag bara, Jenny är en genuint snäll och varm människa så de lilla livet kommer få så mycket kärlek genom livet...

När vi skulle köra hemåt så höll Jenny på att packa in vagn o allt i bilen, medans jag o Jane backade ut från uppfarten samtidigt som vi båda titta på henne och konstaterade att alla borde haft en mamma som henne, tänk hur världen hade sett ut då...
Galet! :)

Men men, åkte hem och städade o tvättade undan lite, sen kom Jane så åt vi upp maten sen igår...fondue en helt vanlig onsdag ;) haha

Imorgon blir de eventuellt en ny tv inköpt...
Fjärrkontrollen till den vi har i sovrummet håller på att ge upp då o då...
Mardrömmarna inatt är ett faktum, slog på tvn precis nu när jag la mig i sängen, de va nån halvkonstig film me nån gubbe i roliga kläder...mitt i allt dyker de upp en gubbe som ser ut som en äcklig bläckfisk :S paniken var total när jag förgäves inte kunde byta kanal på tvn :/ kommer bara drömma om de äcklet inatt ju...Örk!!

Natti natti! :)

Ovido - Quiz & Flashcards