Mittlivligaliv

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Sandra - 15 januari 2014 20:28

Kvinna som man är så plåstrade jag på extra på hälen innan jag knyckla mig ner i mina elaka skor igen imorse...sen tog jag extra par strumpor...de måste ju kännas liiiite bättre iaf...eller? Nä...
Ont som f.a.n gjorde de heeela vägen till jobb o nu ångrade jag att jag inte hade mina vanliga gympadojor med mig...
Men men, haltade till jobb o kommer innanför dörren o har såå ont i hela mitt ben :S då säger chefen en smart sak...
Jag förstår inte, de måste vara nåt kvinnligt, att även om man har ont så tvingar man sig själv att ha på sig dom där skorna som gör så fruktansvärt ont...så e de ju varje gång man går i högklackat tillexempel!
Så ja man biter ihop o håller masken även om man har skitont...
Eller så gör man som en man, som min chef imorse tex...
Analyserar lite lätt var problemet sitter i skon, vad det är som skaver...
O se gör man något åt de!
Han tog ur mina extrasulor ur skorna som säljaren sagt va bra för mig...
Så efter att ha gått utan sulor i skorna hela dagen så känns D lite bättre men ser fortfarande för jävligt ut...

Men hallå, varför kunde inte jag komma på den smarta idéen att bara ta ut sulorna så hälen kom ner ordentligt i skon som den ska?
Men att vara lite smartare än mig är ju faktiskt hans jobb, så jag e bara glad att han e min chef! :)

Av Sandra - 15 januari 2014 06:23

Varningar halväcklig bild!
Men usch va ont jag har, mina arbetsskor har börjar äta upp mina hälar :(
Gör fruktansvärt ont...
Hade plåster på hela dagen igår sen tog jag av de när vi skulle sova, de va ingen trevlig syn..såhär såg de ut imorse, lite läkt men attans va jag inte kan gå ordentligt så ont jag har...nu har jag iaf på mig arbetsskorna igen, satte på ett skavsårsplåster och tejpade en kompress över...o de gör fortfarande svinont..
Har jag farten uppe så e de lugnt men att sitta ner o sen resa sig är inget trevligt...
Såhär såg de ut imorse iaf :) om någon har några bra tips så får ni gärna dela med er :)

Ovido - Quiz & Flashcards