Mittlivligaliv

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Sandra - 7 januari 2014 21:16

Jag vill ha vår nya soffa NU!
Finns inget som e så hemskt som att betala för en massa saker o sen inte få med sig de hem...
Åka hem flera tusen fattigare OCH tomhänt...
Men fullt förståligt att dom inte kan ha allt hemma...
För jävligt! Haha!
Men usch va nöjd jag är iaf :)

Av Sandra - 7 januari 2014 06:33

Dags att ställa bilen och visa folk att jag inte är så bekväm som jag verkar ;) men att man sparar massa pengar på att åka kollektivt kan jag väl knappast hålla med om, inte jättemkt skillnad prismässigt mellan månadskort hos Skånetrafiken och en månadsräkning hos Preem...och i bilen har man ju faktiskt rätt temperatur och är alltid garanterad en sittplats ;) men här e jag iaf...

Ovido - Quiz & Flashcards