Mittlivligaliv

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Sandra - 6 januari 2014 16:52

Av Sandra - 6 januari 2014 16:40

Dagen blev en riktig överraskning...
Gick upp kl åtta imorse, satte mig i köket o så fick jag sån lust att gå en runda...
Skickade till Jane och fråga om hon ville komma in en runda o gå lite med hundarna :)
Tre kilometer blev rätt lagom runda för lille Chabbe och Rossie, på vägen tillbaka gick vi inom macken och köpte med oss lite bullar hem som vi smaka i oss lagom till ted hade vaknat :p
Tanken var ju att jag o Ted skulle köra till Trademax i Helsingborg idag för att kolla på soffan jag ville beställa...
De nappade Jane på så de hela slutade med att alla fyra sitter i bilen på väg till Helsingborg, alltid bra med lite smakråd!
Väl framme så provade ci soffan jag hade tittar på o vilken tur att jag inte beställt den, så besviken jag hade blivit!!
Men vi hittade en annan soffa som blev superbra, så den la vi vantarna på direkt, med ett bord också såklart :)
Så några tusenlappar fattigare åkte vi hemåt igen, inom Max eftersom alla kom på under hemfärden att mat hade ju varit gott....sen råkade ju någon nämna en stor godisaffär så ja...gissa var vi hamna tillslut...haha....
Väl hemma i Svedala så körde vi ner om Ica och investera i ett busskort till mig då jag lämnade ifrån mig nycklarna till butiken idag och börjar min projektanställning imorgon på vår service-avdelning :)
Så nu ska denna svensken åka kollektivt! Riktigt skönt faktiskt, slippa va så beroende av bilen, bara kunna sätta sig i lugn o ro med en kopp kaffe i handen på morgonen...

I nästa inlägg kommer lite bilder, efter de ska jag gå o göra lite matlådor :)

Ovido - Quiz & Flashcards