Mittlivligaliv

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Sandra - 5 februari 2014 06:39

Ja tanken va ju attbjag skulle skriva ett inläggntill igår...men kroppen ville annat...
Min kusin kom en stund igår och gick väl vid halv nio typ, då somna denns svensken på soffan minsann...åh så trött jag var!
Jag hade iaf hunnit få i mig lite mat...

Kört min stretching och tagit en dusch så jag va helt klar...
så när jsg vaknade upp på soffan o insåg att jag sovit typ 20 min så bara hoppa jag in i sängen direkt...jsg orkade inte ens hålla mig vaken för att se paradise hotel...
illa när det är finalvecka! :)
Jag somna så snabbt så har ingen aning om var katten va eller om jag ens släckt tvn? Inte den blekaste aning faktiskt...
att jag hann ställa kloclan är jag väldigt imponerad över!

Ovido - Quiz & Flashcards