Mittlivligaliv

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Sandra - 13 februari 2014 21:43

Jag och Mini har bäddat ner oss och tittar på tv lite..
Jag blir så arg av detta tv-program, varför skaffar folk djur om dom inte kan ta hand om dom? Så himla sorgligt...
Jag har iaf några stycken som jag tycker extra mycket om, som är just fyrbenta och lurviga...
Här har vi bilder på tre av mina favoriter, har många favoriter men bara bild på dessa så :)
Här ser ni lilla Mini, en bild som är tagen i detta nu...

Sen har vi ju fina Rossie och hennes lillebror Chabbe :)

Sen har vi ju maddes kissekatter Mojje och Tindra, mammas fina Simon och Sunken, kusinens Skillz...
Ja listan kan göras lång...

men nu måste jag natta mig om jag ska orka tjejkvälla imorgon :) klackarna i taket! :)

Ovido - Quiz & Flashcards