Mittlivligaliv

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Sandra - 9 februari 2014 21:18

Vilken helg...
Fredagen började med jobb som vanligt sen åkte vi hem och åt en supergo middag ihop :)
Efter de så åkte vi till G&V, satt o småmös hela kvällen och va väl hemma vid tio nån gång...
I lördags så beslutade sig min sambo och hans bror G för att åka skidor så dom åkte hemifrån då vid sex på morgonen, jag gick väl upp vid halv nio, småfixa lite sen körde jag hem till syrran en stund...
Eftersom Ted och G var och åkte skidor så passade jag på att sno åt mig lite egentid med V & lilla E så jag och syrran körde dit så gick vi ut på lekplatsen en runda! På eftermiddagen sen så tog jag och syrran med oss lilla E hem :) Så mysigt...världens sötaste tjej! Vår favorit <3
Kvällen bjödppå tacomys och fint sällskap :)

Söndagen...
Ja, allt började med en helt vanlig enkel tripp till Lions i Staffanstorp med Madde, både hon och jag tycker det är rätt kul o gå på sånt...man kanske kan hitta nåt kul? :) Man vet aldrig vad man hittar...
I somras va vi på lite äventyr och då hitta Madde en riktigt, riktigt ful serveringsbricka med handmålade fula gäss på...den följde med hem den gången...idag hittade vi en matchande tavla :)
Också den fick följa med hem...

Sen va där ju rätt mkt annat blandat...

Som tur e så gör hon om sakerna...
Gässen blev övermålade och de blir troligtvis även denna tavla :) haha men oj va chockade folk hade blivit om man satt upp denna tavla någonstans...haha :)

Iallafall. ..
Vi körde till mataffären sen hem för att fika med våra sambos :)
Då kom vi på någit vis in på att måla om i vårt kök...
Tanken har funnits i huvet länge...
O nu tog vi tag i de!! :)
Så nu är det vitt o fint :)
Här kommer lite bilder med :)

Och vill ni kika in Maddes blogg så finns den här: www.nyarsloftet.blogspot.se

O tack för hjälpen Madde! :)

Nu har jag packat inför morgondagen...nu väntar soffan o sen sängen!

Ovido - Quiz & Flashcards