Mittlivligaliv

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Sandra - 23 februari 2014 12:38

Vaktmästaren va här i fredags, kranen i köket har droppat ganska rejält ett tag så den blev utbytt. ..såhär blev de.

I lördags var jag och syrran på kattutställning, man bara går runt o alla är så söta och sköter sig exemplariskt, sitter fint o bara blir kammade och putsade...ingenting för min katt alltså...
Här har vi en fin bild på...
S*Säterjäntans Hampus

En riktigt fin påg som tävlade mot två av sina brödrar, alla lika fina och fluffiga i mina ögon..

Åh han e så fin!!




Kvällen bjöd på trerätters middag med lillasyster som fyllde år, sen va vi några stycken som gick och bowla, sen blev den drinkar och dans i massor :) de e så sällan vi är ute och svänger dom lurviga så de va väldigt skoj :)
Idag mår man som man förtjänar, trött som få men andra ord...
nu ska jag klä på mig o åka hem till moster iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards