Mittlivligaliv

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Sandra - 17 februari 2014 22:02

Är så himla trött o sliten idag...
Ska sova typ nu...gärna för en timme sen...
Sov jättedåligt natten till idag, vaknat flera gånger, snurrat o haft mig..
Sen har sambon snarkat, de gjorde inte saken bättre..han brukar aldrig snarka, aldrig! Men natten till idag har jag fått knuffa till honom flera gånger...
Men men, tog mig igenom dagen iaf...
Sen kom förklaringen...
Pratade med pappa i telefon innan, de visade sig att det hade varit fullmåne inatt...
De hade jag inte haft en tanke på, både jag och pappa brukar påverkas av de, sova jättedåligt o nästan till o med må lite halvkasst tillomed :/
Så allt har en logisk förklaring...hoppas på en bättre dag imorgon :)


Fick ett sms av pappa också...

Han har delat hela skåpet...jag vågade inte göra de, med risk för att inte få ihop de igen..så tänkte rusta upp de så gott de gick när de satt ihop...
hoppas jag får lite tid i veckan så jag kan fortsätta med de :)
De e bara så lustigt för pappa kommer säkert hinna göra mer innan jag får en ledig kväll att köra dit, sena dagar på jobb nu..
Sen är pappa lika rastlös som jag och får kli i fingrarna när de står nåt halvfärdigt man kan fixa med...

Men men...nu blir de gonatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards