Mittlivligaliv

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Sandra - 19 februari 2014 20:55

Första rundan e klar :)
Några lager färg till så är allt täckt o fint...
de kommer bli jättebra när de e klart, de känner jag på mig...

Av Sandra - 19 februari 2014 06:42

Ja jag har haft en liten fundering här som jag inte blir klok på riktigt, totalt onödig men varje gång jag ser de så tänker jag...

Detta är min duschtvål, o nu har en tanke slått mig när jag duschat dom senaste gångerna...
alla dessa ingredienser?
Va gör alla dessa extra bra ingredienserna i våra duschtvålar? Just i denna så är det yoghurt protein...sen brukar de ju vara aloe vera o sånt tjafs...men hur hade tvålen varit om den inte hade haft yoghurt protein? Hade jag blivit krispig ist för len då eller vad? Haha
bara en liten onödig tanke som ploppar upp typ varje gång jag duschar o läser på den här flaskan...haha

Ovido - Quiz & Flashcards