Mittlivligaliv

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Sandra - 1 januari 2015 20:27

Barnvaktar lite :)

Små söta fossingar <3

Semesterdags...

Vi bestämde oss för en förlovning på midsommarafton :)

Kört Segway med kollegorna, o fy va roligt!

Vi tog en tur på sommarrocken med dessa trevliga tokstollarna...

Vår lilla monchichi gottar sig som vanligt...

Papper...

Nu sparar jag lite ;)

Av Sandra - 1 januari 2015 20:05

2014, då va de året slut...
Det va ett väldigt bra år tycker jag...
Jag fick min nya tjänst på jobb, lilla L föddes och jag fick den stora äran att bli hennes gudmor, vi har varit på 2 underbara utlandssemestrar med våra familjer, vi har förlovat oss och fått köpt vårt efterlängtade hus <3
Jag gör ett inlägg efter detta med bara blandade bilder tänkte jag...kan va lite kul :)

Gårdagen spenderades hemma hos våra fina vänner Jane & Tomas, vilken klockren kväll!
Avslappnat o trevligt med god mat, roliga spel och mååånga skrattanfall :D


Ovido - Quiz & Flashcards