Mittlivligaliv

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Sandra - 3 januari 2015 14:39

Sambon är iväg på den årliga lussecupen, som blev framskjuten och kallad nyårscupen, vilket innebär att jag är hemma själv hela kvällen...jag gjorde en pytteliten ansträngning för att dra ihop nåt kul...men struntade i de tillslut.

Tänkte att jag skulle lägga tiden o pengarna på bara mig istället...
Så idag blir det hämtmat, ny beckfilm och lite gottgott i magen för min del!

Av Sandra - 3 januari 2015 11:19

Nu är tomtar och röda ljus borta för denna gången.
Vårt kök blev väldigt mysigt även utan julpynt :)

Ted o Martin satt här igår o drack kaffe...
Det gör man inte helt ostraffat här hemma nuförtiden :p haha

Då ryker man på att arbeta lite faktiskt...haha :)

Min fina spegel har stått i hallen på golvet sen den 20 dec, så nu fick den åka upp på väggen!

Ovido - Quiz & Flashcards