Mittlivligaliv

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Sandra - 5 januari 2015 09:42

Som ni såg så satte vi in kattluckan igår, o han strövar lugnt o sansat genom luckan när man lockar honom med diverse goda ting...
Men han ska inte visa matte att han går genom luckan på eget initiativ minsann...
Det hade ju varit för lätt!

Jag vill inte gå hemifrån eller så utan att ha sett honom använda luckan på eget initiativ...men nu på morgonen så har han varit inne i vänt några gånger så jag får nog säga att vi är i mål! :)

Riktigt bra :) han är väldigt bra på att anpassa sig till förändringar, de trodde vi knappt...
Vi va förberedda på riktigt mkt protester när vi skulle flytta men efter bilresan hit så gick han bara lugnt ut ur buren o luktade sig omkring...

Nogsnackat om de...

Idag började jag med att gå upp i hyfsad tid, snart dags att komma in i rutinerna igen, ska bli väldigt skönt faktiskt...
Så idag blir de väl lite småsaker här hemma o sen blir det middag hos Teds föräldrar i eftermiddag :)

Nu ska jag kasta mig på soffan med lite kaffe och kolla upp lite planteringsinfo :)

Ovido - Quiz & Flashcards