Mittlivligaliv

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Sandra - 25 januari 2015 10:50

Jag va och fixade mina naglar i måndags, jag tog av mina påbyggda faktiskt...
Så smidig man blev helt plötsligt, men man känner även att dom inte är stenhårda längre...
Jag är ju så himla van vid att ha påbyggda och i princip inte kunna knäcka dom, så det är lite ovant och konstigt, men man vänjer sig nog...
Såhär ser dom ut nu, väldigt diskreta för att vara jag men jag trivs som sagt :)

Helgen har varit rätt så lugn, i fredags åt vi sen gick vi hem till mina föräldrar en runda..
Lördagen bjöd på tapetrivning, den här jäkla tapeten sitter som berget alltså,,,helt galet, vi rev det sista på ungefär 4 timmar, helt slut i armarna.
Men nu är all tapet borta och nu ska det spacklas lite till sen slipas :)

Chefen här uppe ser verkligen till så att vi gör allt rätt...haha! Latmask!

Vi fick även kört o storhandlat inför heeeeela veckan, så skönt o ha de färdigt!
Kvällen ägnade vi åt tacos, lillasyster och fina vänner...

Dagen idag blir till att lasta släpet med skit, dom gamla dörrarna, lister o diverse skit...
Sen kommer svärföräldrarna på lite fika :)

Ovido - Quiz & Flashcards