Mittlivligaliv

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Sandra - 27 januari 2015 17:31



Jag har blivit tipsad om det absolut bästa på länge alltså...

Min kollega tipsade om detta fantastiska medel som nog kommer passa mig jättebra.


Jag tycker inte om att använda starka medel i badrummet, mycket pågrund av att katten ibland får för sig att dricka på lite olika ställen, han kan mycket väl ta sig en uppfriskande sluk antingen från kranen, duschmunstycket eller bara rakt av från golvet i duschen  

Och givetvis vill jag inte att han ska få i sig en massa städmedel med diverse konstigheter i.

Kan tänka mig att det är lite samma för andra som har barn istället, man vet aldrig vad dom rör vid eller stoppar i munnen så då får de gärna vara ofarligt.

 

Så sa min kollega att detta skulle vara ett väldigt snällt medel men ändå effektivt...

 

Så jag beställde hem en burk, och i helgen kom det ultimata testet...duschdörrarna av glas!

 

Jag skurade, sköljde av och vips, skinande rent, jätte fint! 

Och ingen stark doft som sätter sig i näsan på en heller :p haha 

 

Jag har även använt de till köket faktiskt, väldigt bra! 

 

Jag är helnöjd, såhär kommer en bild, och en länk till sidan där jag beställde min burk, riktigt trevliga, bra service och snabb leverans!


Ja beställde här ---> http://www.greentek.se/produkt-kategori/universal/kop-universal-universal/

Av Sandra - 27 januari 2015 17:25

skrev ett långt inlägg imorse...appen stängde ner sig och när jag öppnade igen va inlägget borta...



skrev om inlägget för en liten stund sen o precis när jag lägger till en bild så försvinner inlägget...


kan man bli annat än trött...?

Ovido - Quiz & Flashcards