Mittlivligaliv

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Sandra - 6 januari 2015 18:20

Imorgon dyker vi in i vardagsrutinerna igen...
Det ska bli väldigt skönt faktiskt!

Kul o träffa sina kollegor igen...

Jag är så glad att jag har ett jobb och kollegor jag trivs med, man får inte den där ångesten i soffan kvällen innan man ska tillbaka till jobb.
Klart att det är skönt att vara ledig men den fina dagsrytmen rubbas totalt...o ersätts med sena tv-kvällar, massa godis, hämtmat och låååånga sovmorgnar...
O jag trivs bäst med tidig morgon, lång dag, och att få lägga mig i hyfsad tid på kvällarna...alltså allt på rutin :)

Idag blev det lite fika med E & F med familj, mysigt och lagom ansträngande :)
Innan dom kom så va jag nere och handla till middagen, så jag svängde ihop lite kalops som fick stå på spisen medans dom va här och fikade.
Det är så gott!
Så nu har vi lite matlådor och så, slipper man tänka på de...
Nu under kvällen har jag bara druckit lite kaffe och vikt määääängder med tvätt, åh de e så tråkigt!
Lakan och handdukar har vi ingen bra plats till här i huset, så det är riktigt tråkigt att vika ihop dom snyggt för att sen bara knöla ner dom i stora ullaredspåsar...men men, de kan väl ligga vikt iaf...

Nu ska jag gå o småpyssla lite!
Ha de fint :)

Ovido - Quiz & Flashcards